Accepterad baranoel | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aka Nisse

Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199069976751/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Aka Nisse#6337

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Josef Malack. Josef är kille på 20 år som är ny inflyttad till stan. Just nu jobbar han som reporter och har precis köpt sin första bil. Josef har ett stort bil intresse och vill väldigt gärna jobba med bilar i framtiden. Josef hade en hyfsat bra uppväxt där han bodde i jönköping. Han var hyfsat bra i skolan och hade godkänt i alla ämnen. Josef fick sitt bil intresse från sin kompisar som också hade ett stort bil intresse. Han gillade mycket att mecka med bilar. När det var dags för gymnasiet så kom han in på fordons linjen. Men på fritiden ibland så kunde han hitta på lite bus, det började med att han snodde lite cyklar och sedan så snodde han och hans kompisar bilar som de kunde mecka med och bygga om. Men efter att josef blev tagen av polisen i 16 års åldern och fick 1 års fängelse så slutade han med det och nu är Josef 20 år och har precis flyttat till stan där han söker efter ett nytt jobb där man jobbar med bilar T.ex Vianor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag kommer bidra med bra och seriös rp. Jag har även tidigare varit medlem på unive. Då var jag medlem i lite mer än ett halvår, då var jag bland annat kriminell på en karaktär och sedan så har jag varit polis kommisarie på en annan karaktär. sedan så tröttnade jag lite på rp och slutade i mars ungefär. Men nu är jag sugen på att komma tillbaka till unive och medföra bra rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och seriös rp och inget lall och försöka göra roliga scenarion för båda partrarna. Jag kommer även att raportera in till staffs om jag ser ett regelbrott och försöka se till att inge regler bryts.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det ska vara kul för både partrarna i ett scenario och att det inte bara ska vara kul för en.

Hur hittade du Unive? Jag har tidigare spelat på unive och nu så har en kompis börjat spela unive så nu blev jag sugen på att komma tillbaka till unive och rpa lite

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Godkänd efter muntliga intervjun, Välkommen till Unive

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka