Nekad Baran svenson | Chef-jobb ansökan [GSP] [authors]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baran svenson

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GroveStreet Pizzeria 🍕

Vad heter du IRL? Yad

Vad heter du på discord? .cutzz.

Hur gammal är du? 13 ska fylla 14

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag kommer göra att allt ser bra ut inget att bryta mott regel brott typ som korupption det ska va väldigt bra trevligt och ha respekt mot alla kommer att kolla hur mina kollegor jobbar kommer anställa mogna och är seriösa personer för detta jobb men när jag ska anställa nån först så ska jag kolla om de har medlem jo jag kommer ställa alla frågor som ska ställas så jag inte ba anställer de sådär jo jag kommer rpa lagligt för tillfället Ksk köper Krim i framtiden men a kommer utveckla detta mycket då kommer att göra så det blir aktiv igen så folk ska få sina pizza och om de behöver leverans så ska vi ha en bil som ska leverera har många planer för detta yrket kommer utveckla mycket så det blir mycket bra rpa nivå och goda pizza så kommer se framimot om jag får detta jobb drf vill jag ansöka till detta yrket kommer inte besvika nån är aktiv är väldigt trevlig och respektfull kommer att ta hand om detta yrket känner jag. Ja och ska det finnas många personaler som ska va aktiva som några provanställd och några anställda och erfarande och några p.A och så jobbar de bra så får de upphöjning så A kommer lagga de pizzorna de vill ha det ska inte va dela pizzor och som sakt behöver de leverans så ska erfarnares uppåt för och leverera inte anställda och inte provanställd så du ska kunna ha b körkort har nämnts planner för detta jag och mina kollegor kommer se att hur många pizzor de vill ha och de betalar det kommer va öppet varje dag 24h lite längre Ksk så kommer utveckla detta jobb mycket har erfarenhet av detta också

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo jag har varit P.A meko och Gripen taxi och har jobbat som skjukvården polis och sånt så vet hur detta ska hanteras

Hur ofta kommer du vara inne? 10 timmar varje dag Ksk mer kommer göra aktiv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Japp!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka