Nekad Baran svenson | Chef-jobb ansökan (eliasc123)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baran svenson

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Yad

Vad heter du på discord? Baran77@4570

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? 1och en halv månad typ

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag kommer vara trevlig mott kunderna och ta bra intevujer inte lalla intevuj anställa seriösa personal och ha bästämda priser va snäll inte arg och tänka som det e riktig liv chef kommer inte va streng kommer göra rimliga prisen och allt det och för jag ser alltid billar stå där och jobbar där så jag tänkte jag ta en en chans att va chef i vinor för jag kan anssälla folk och ha mer kunder det e min tankä och mål för att va
chef i vianor för det ser rolgit att va chef och ta intevujer och det e därför vill göra bättre stad till unive för det blir bara störe server för
all som spelar och det blir alltid öppet kommer ta handom allt därför har jag ställt upp mig att vara chef på Vianor.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på sc styling oc rädnigstjänsten och meko och securitas och kriminalvården.
Och jag e jävlit aktiv och jag vill utveckla vianor till ett större byggnad att det ska va tryggt inget hot i vianor som jag sa vet hur man e chef och det och jag läger rimliga priser och kommer ha koll på allt jag e väldigt noga med allt som händer och det e därför jag vill också ha chans att va Chef på vianor och jag kommer stanna där 4 månader eller mer för jag älskar att va chef och bestäm och jag vill ha många kollegor och samarbeten jag kommer åkar runt till andra fråga om dom vill ha samarbeten med oss till exempel affärer typ autoxperten och andra jobb det e min mål att ha många samarbeten också

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag kommer va ine skol dag 15:00-20:00 och helg 10:00 till 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja jag kommer forästa på denna server för den e jävligt roligt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? yes

Senast ändrad:
-rep blev sparkad från Securitas, för att han faila en utbildning och dampade, vi gav han en chans till med utbildningen men han blev assur och fick en grov ban

grov —rep due säkert en av dom största problem spelarna jag har sett på riktigt. du kunde inte ens hantera att vara en väktare och du tror att chef positionen kan du klara, no way! enligt mitt perspektiv så tycker jag att du ska sluta lalla och försöka åtminstone va en inspiration till andra medlemmar och icke medlemmar. du som chef kommer att få företaget att bli värre enligt mig!
PS: lägg inte nu en minus rep igen ba för att jag gav dig en o ta detta som kritik

-Rep Ljuger om sin ålder samt stor problemspelare på denna server då han håller på med korruption. Han har tidigare varit catchad hålla på med korruption och skulle inte vara chockad om han gjorde det igen.

-rep iblandad i korruption tror inte du hade passat som chef om du varit korrupt tidigare då de är emot Unives Regler

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka