Nekad Baran svenson | Chef-jobb ansökan (Bahama mamas) [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baran svenson

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahama mamas

Vad heter du IRL? Yad

Vad heter du på discord? Kalle1#4647

Hur gammal är du? 13 ska fylla 14

Hur länge har du spelat på Unive? 2 3 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Ja jag kommer va trevlig mot alla kunder som kommer in i Bahama mamas så vi kan få bra rekommenderar Bahama mamas jag kommer anställa några mogen personer och serösa på jobbet och va aktiv jag kommer ha det öppet ofta man Ksk har det tråkigt då Ksk vi lägger upp en annons att vi har öppet jag kommer ha några anställa vid baren jag kommer till lägg mycket med bhamas jag kommer göra det aktiv som förut det var inte aktiv då men jag kommer göra det aktiv varige dag jag kommer lära mina kollegor att ha respekt mott kunderna jag kommer Securitas på dörrarna så ingen har något dödskligt på sig så det blir tryckt jag kommer va jobba där mycket jag kommer låta dom välja musik och andra saker jag vill också lära mig mycket om drynkarna jag kommer utveckla hell jobbet så det blir perfekt och trevlig ställe och trygghet jag Kommer ha på helger stora fester typ något stort med folk så det blir roligt på dagar några gånger typ bara komma hit lyssna på musik ta en drink och ha det chill men jag kommer ha stora festar när jag känner mig för det mitt mål är ju att hjälpa kundera vad dom vill ha och ha många kunder och inte va en kaxig ägare att va en snäll ägare och mogen som sakt jag lovar er jag kommer utveckla detta yrket så det blir bra här till unive jag kommer ha många saker jag har några i minnet vad jag ska lägg till här i bhamas några små saker och andra stora saker jag kommer ta hand om detta jobbet mycket jag kommer stanna här typ 4 månader minst för jag älskar detta yrket 👌

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit p/A på mekonomen jag har jobbat på andra mycket ställen då jag är mogen att va ägare här på bhamas nu jag vet hur allt går

Hur ofta kommer du vara inne? Helger 06,00 till 23,00
Skoldagar 15,00 till 22,00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut inte hela värdet

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Yes

Senast ändrad:
-rep korrupt flera gånger, ljuger om sin ålder, har inga erfarenheter. Tycker inte att han är mogen för det jobbet. Jag som har varit både hans chef, biträdande chef och personal ansvarig var tvungen att kicka honom flera gånger från olika jobb för korruption, lall och inte seriös alls.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka