Nekad Baran svenson | Ban Överklagan [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baran svenson

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466685451/

Ditt Hex-ID: 110000159ca240b

Vad är din discord tagg? Baran77#4570

Vem var det som bannade dig? Truckspotter

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (5).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag bröt mot korruptionsregeln när jag erbjöd en kund att betala mig 700 tusen i sidan för en bil som såldes för 1,2 miljoner kronor på mitt jobb. Detta var ett stort övertramp och jag borde inte ha erbjudit mig att ta emot pengar på det sättet. Jag inser nu att mitt beteende var oacceptabelt och att det strider mot reglerna på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så erbjud jag kunden att betala mig 700 tusen i sidan för en bil som såldes för 1,2 miljoner kronor på mitt jobb. Detta var ett misstag och jag inser nu hur allvarligt det var och att det bryter mot serverns regler.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, jag gjorde definitivt fel och jag inser nu hur allvarligt det var att bryta mot korruptionsregeln. Jag inser också att min handling skapade en orättvis fördel för mig och att det påverkar serverns balans och rättvisa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har faktiskt blivit bannad på servern tidigare för mindre allvarliga överträdelser, men efter att ha lärt mig från mina tidigare bans, har jag verkligen försökt att vara mer försiktig och följa reglerna. Jag har tagit till mig av mina tidigare misstag och jag har insett att mitt beteende påverkar servern och andra spelares upplevelse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade tänkt mer efter innan jag agerade, kunde jag ha undvikit att bryta mot korruptionsregeln. Jag hade kunnat ställa frågan till staffs eller läsa på mer om reglerna för att se till att jag agerar på rätt sätt. Jag inser nu hur viktigt det är att vara medveten om reglerna och hur de påverkar servern och dess gemenskap.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har definitivt lärt mig en viktig läxa efter min ban. Jag inser nu hur allvarligt mitt beteende var och hur det påverkar servern och dess gemenskap. Jag är villig att ta ansvar för mitt misstag och lära mig mer om reglerna för att bli en bättre spelare och bidra till en bättre serverupplevelse för alla.
det är svårt för mig som en 11 åring att förstå reglerna på ett sånt sätt änu. jag såg bara pengar och sen var det de jag fokusera på. Jag skulle oxå uppskata om ni kunde erbjuda mig lerktioner eller ngt sånt på reglerna för att underlätta mig, pga av mina unga ålder. VIll inte vara ett dålig spelare på serven, Vill bara göra bra vall och vara omtyckt, pengar tog det bästa av mig och jag såg bara det framför mig och hur cool jag skulle se ut framför mina kompisar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår vält

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka