Nekad Baran svenson | Ban Överklagan [The Don]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baran svenson

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466685451/

Ditt Hex-ID: 110000159ca240b

Vad är din discord tagg? Baran77#4570

Vem var det som bannade dig? The Don

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (11).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffs banna mig för snutförnuft för jag rycktade en glock- 30 och sa avlägsna platsen för det va en bom där det va därför staffs banna mig och sen så kom det typ sista personen ut från bomben så riktade jag och sa avlägsna vad gör du vid en bom är du med dom eller vad och sen blev jag bannd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick ett alarm att det bombads i piren garaged så jag sa i radio jag ska ditt när jag va där så tog jag upp mitt tjänste vapen och så råka jag rikta lite men jag sa förlåt sorry skerv ds ok sen komme det en tjej i en bil där bomben va då sprang jag fram ditt och siktade mot hon för hon va sista vid bomben så sa jag avlägsna vad gör du vad gör du vid bomben och sen tilkalade jag enheter hit jag skulle läga avspärnigs skyltar men sen blev jag bannd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det va en felaktig ban för jag såga det va typ sista personen där som va vid bomben så jag självklart tog jag upp min glock och siktar och säger vad gör du här vid bomb platsen 100% att i riktig liv skulle också got och tagit upp sin glock och siktat stanna vad gör du vid bomben jag tycker att jag gjorde ett bra jobb och jag skulle lägga avspärnigar men sen blev jag bannad jag tycker det va en felaktivban jag försänar inte att bli bannad för det och jag skulle göra bara mitt jobb och rädda folken och rp och göra ett bra senario och under denna tiden gjorde jag ett youtub video så blev jag bannad så aa jag försänar ej att va banna tycker jag för jag skulle ba göra mitt jobb och rädda alla jag ville va en modig polis bara så jag fattar inte hur jag blev bannad och indragna roller.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannd tidigare gånger inte jätte stora men ganska stor men jag lär mig av mina misttack att jag kommer ej göra så igen men denna ban tycker jag det va en felaktiv ban för jag skulle bara gör mitt jobb och hjälpa andra och för jag merker att när jag blir bannd så kan jag fatta att jag blir bannad alvarligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget va vet jag tycker det jag gjorde va jätte bra att det skulle typ inte försänrna en bann för jag bara gjorde mitt jobb tycker jag!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag men jag tycker det va felaktig ban så ja det va mina ord

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår full stämmditt ska absolut inte störa er jag väntar tills jag får svar :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka