Inaktuell Baran svenson | Ansökan till Staff [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baran svenson

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yad

Ditt discordnamn: .cutzz.

Ditt Hex-ID. steam:11000015abafa48

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? Jo först vill jag att hjälpa server och förbättra rp och att server är ingen lall server jo jag kommer att va aktiv som staff vet hur jag ska hantera denna staff roll jag kommer va trevlig och ha respekt kommersat suppport varje dag kommer va inne på server vad folk gör kolla på senarion då allt ser bra ut jag kommer hjälpa staff temet mycket kommer göra allt för att hjälpa de jag är väldigt kompetent och mogen vet hur jag ska va staff har längta att va det länge nu jag besviker inga jag hjälper de tills de hjälp är klar är inte kaxig har alltid en glad humör jag tar mina beslut på rätt sätt kommer göra mycket med servern så det ser bra ut och strålande kommer inte va uppkäftig mot ölet inget av det kommer kolla på ban överklagade är aktiv i forumet och allt kommer jobba mycket upp mig få då jag vill jobba mycket o h hjälpa alla.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jo lallandet och lite va Krim rp jo lallandet måste sluta vid piren och andra ställen då jag kommer hålla koll på det och ingen korruption kommer hålla koll på logs och allt och inom Krim rp ska det förminska skottlossningar och lota folk för ta de som stora grejer det måste stoppa så kommer hålla koll på de flest men så klart kommmer kolla på allt hur rp är och allt blir bra kommer inte va rädd att banna folk så kommer göra det som inte funkar i unive till att det ska bli rent o h fint.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo vi kommer ta beslut på felet o h kommer banna den bror hur grovt det va och Ksk indragna roller från unive och blir det en perms vi kommer ta beslut på rätt sätt och om vi inte får ett beslut så Ksk så hämtar vi en mod staff in o h kollar med han om dett så kollar vi vad han säger då han har mer erfarenheter så att ska alltid hjälpa åt varandra så det blir en bra stafff temet ä.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jo men jag kommer bli glad om jag för staff rollern så kommer hålla den på ett bra sätt såg det inte ryker jo jag tycker jag kommer hålla staff rollern. Bra kommer inte lalla med staff rollern eller absusa den kommer göra allt för unive så kommer va bra med staff drf ansöker till den.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jo jag så just nu är det sommarlov så har ej skola eller träningar

Måndag 10:30 till 23:00
Tisdag 09:00 till 00:00
Onsdag 09:00 till 00:00
Torsdag 09:00 till 23:00
Fredag 08:00 vaknar tidig till 00:00
Lördag 08:00 till 00:00
Söndag 10:00 till 23:30

Hur länge har du spelat på Unive? Jo jag har spelat på unive 5 månader och sen tog jag puse med fivem men e tillbaka men har spelat på unive länge

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men jag vet hur man ska va staff och vet hur allt funkar och commandos kommer inte besvika detta
kick (id) du kickar en person från servern
/svban (id) (anledning) du bannar en person 1 en timme
/sqlsearch (id)
/sqlbanoffline (hexid) (anledning) (dag)
/ban (id) (anledning) (dag) Du bannar en person mer om en timme om den har begått stort regelbrott
/unban (hexid) du unbannar en person om den var felaktig eller så
/banhistory (hexid) kollar upp personens bans
/goto (id) du teleporterar dig till en
spelare
/bring (id) du hämtar en spelar till dig

/tpm teleporterar dig till din mark som du har på kartan
/dv (radie) du tar bort en bil
/v du spawnar fram en bil
/revive (id) du återupplivar en person.
/freeze (id) du fryser en spelare så den ej kan röra sig
/unfreeze (id) du tar bort isen så spelaren kan röra sig igen
/announce skickar ut ett meddelande till hela servern
/ooc skickar ett occ meddelande till servern
/clearchattforall tror den heter så, och man tar bort twt och blocket. Man kan skriva där sen
/skin (id) ger en meny till en spelare så den kan byta kläder och så
/setjob (id) (jobb) (grad) du ger ett jobb
/togglename du sätter på så du ser alla steam namnen på spelarna
/toggleid du sätter på allas id
/addkey (id) (namn) du ger en nyckel
/giveitem (id) (item) du ger saker till en spelare
/noclip du blir osynlig och kan flyga
/m (id) skriver vad du vill till en person
/samtal (id) pratar med en person
ingame
/who (id) koller vilka roller dem har

/reportlist får upp en lista

/sv skriver i servervakt chatten

/sc skriver i staff chatten

/spec (id) du speccar en person

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ksk don vill lära mig lite mer om de område då jag vill va don ansvarig kommer va aktiv på alla hål

Är lösningen bara att banna och ta åtgärder på folk?
nej det finns andra saker som åtgårdaer som att prata i support med och så komma fram till något och så finns det andra saker

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka