- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 180
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yad
Vad heter du på discord? .cutzz.
Ange ditt födelsedatum 8 Juli 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jo jag är väldigt aktiv på servern och dc drf jag vill ansöka till sv då jag har tid och va det och jag kommer bhöva ja jag är aktiv jag rpar som polis då jag kommer bhöva den mycket och A jag då jag vill ha rollern då jag är aktiv och kan hantera den
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jo så här jag har varit medlem över 1 månad föru men sen tog jag puse med fivem sen kom jag tillbaka jag Tor jag har varit medlem i 1 månad tror jag
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Det går ej att lägg upp bilden!! Men jag har 10 bans inte jätte allvarliga men a
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo du är inte staff som sv men du rpar och du ser någon lalla då clipa du det sickar du det till bevis och bannar eller kickar det beror hur grovt det han gjorde A du Ksk ser en bil trasig och på vägen då Ksk går och dv den då går den bort sv ansvarig är att du håller kolla när du rpar att ingen pratar ooc eller gör något annat regelbrott
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag tycker jag bhöver sv rollern för att undvika många lallar i servern då jag se väldigt många såna då vill jag ban de och kick de drf och jag är polis och det är väldigt bra att ha sv rollern då när jag har utbildningar Ksk vi gör skottövninigar då bhövaer jag resa de igen drf bhöver jag sv
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan va att jag revar mig själv under en skottlossning då jag Årkar ej vänta på tiden och då revar jag mig skjälv korruption kan va att jag revar nån och Årkar ej ta han till skjuthuset
Vad heter du på discord? .cutzz.
Ange ditt födelsedatum 8 Juli 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jo jag är väldigt aktiv på servern och dc drf jag vill ansöka till sv då jag har tid och va det och jag kommer bhöva ja jag är aktiv jag rpar som polis då jag kommer bhöva den mycket och A jag då jag vill ha rollern då jag är aktiv och kan hantera den
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jo så här jag har varit medlem över 1 månad föru men sen tog jag puse med fivem sen kom jag tillbaka jag Tor jag har varit medlem i 1 månad tror jag
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Det går ej att lägg upp bilden!! Men jag har 10 bans inte jätte allvarliga men a
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo du är inte staff som sv men du rpar och du ser någon lalla då clipa du det sickar du det till bevis och bannar eller kickar det beror hur grovt det han gjorde A du Ksk ser en bil trasig och på vägen då Ksk går och dv den då går den bort sv ansvarig är att du håller kolla när du rpar att ingen pratar ooc eller gör något annat regelbrott
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag tycker jag bhöver sv rollern för att undvika många lallar i servern då jag se väldigt många såna då vill jag ban de och kick de drf och jag är polis och det är väldigt bra att ha sv rollern då när jag har utbildningar Ksk vi gör skottövninigar då bhövaer jag resa de igen drf bhöver jag sv
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan va att jag revar mig själv under en skottlossning då jag Årkar ej vänta på tiden och då revar jag mig skjälv korruption kan va att jag revar nån och Årkar ej ta han till skjuthuset