Nekad Baran svenson | Ansökan till Servervakt [lokexzl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baran svenson

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yad

Vad heter du på discord? Kalle1#4570

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. ja jag är väldigt aktiv här på serven och dcn jag kommer va aktiv på helger 06:00 till 23:00 på skoldag kommer jag va aktiv 15:00 till 22:00 då jag är väldigt aktv jag kommer kolla runt och så ingen lallar eller gör något fel för jag gillar ej folk när dom lalla och såklart jag får ej ha toggleid på under senarios

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har vait medlem här på unive en månad men sen fick jag indragna roller men nu är jag medlem igen och jag kontakta staff och modare som sa om du har varit medlem en månad du har tappat det men du är medlem nu så får jag ansöka så jag har varit medlem en månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag kan inte lägg up bilden här det går ej men jag har blivit bannad 6 gånger men jag har lärt mig efter bannsen att jag kommer aldrig göra så igen om jag men då det här va lite länge sedan men jag jag har höjt och för bättrat min rp nivå jag är inte samma som jag va förut
Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. ja en servervakt har ansvarig som att kolla att det inte finns några lallare eller några röst efter karaktär som måste sätta på voicechanger dom kan svbana folk och kicka folk så typ doms uppigift är att hålla koll på servern om det är inga staff som är inte och speckar då om det är något grovt som en kille eller tjeje har gjort får jag kontackta staff och förlänga bannen jag kan typ alla commands
/kick
/revive
/toggleid
/svban
/dv
/dv 5
och så kan den säkert mer men jag ksk inte kommer inte ihåg. ja och sen kan den rengöra stadden med dv att ta bort billar som är trasiga så det blir rent och fint i staden

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli sv för jag är trevlig och har respekt mot folk jag vill hjälp serverna att få bort såna lallare och kolla på servern hur den är och vad den gör jag kommer bidra mycket med servervakt för jag är polis också mest av poliserna har servervakt då tänkte jag a jag borde också skafa det så jag kommer bidra mycket med sv för att också typ om jag ska beslagta en bil tå kan jag skriva /me beslagtar och sen dv 5 jag bilen och när jag är ur tjänst så kan jag kolla så inga trasiga billar ligger på vägen så om det gör det kan jag dv den så det blir ren och snyggt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ja korruption är att jag är polis det är skottlosnig och jag blir skottad och dör men jag väljer inte att rp på det såg jag revar mig själv istället för att rp eller revva nån som blev skotta han säger till mig revva mig jag säger ok och då går han upp och skottar alla. Abuse det kan va jag är i maria-lisa och det är så jävla långt kö jag årkar ej vänta så jag väljer sätta på toggleid och kicka varända person och sen kan jag gå före alla det det är abuse.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top