Inaktuell Baran svenson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baran svenson

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yad

Vad heter du på discord? .cutzz.

Ange ditt födelsedatum
12 Maj 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag gillar att va med folk och ta intervjuer och va trevlig mot andra och respektera alla för jag tycker alla är lycka värda och jag gillar att va inne i forumet att kolla ansökan och det är spännande att kolla vad dom har skrivit i doms ansöka jag tycker mycket om detta jobba är mogen på detta där jag är trevlig mot alla som jag pratar med jag kommer va aktiv varige dag 10 timmar och jobba jag kommer rp och jobba men både och för jag gillar detta yrket och jag respektera alla det som får mig att ansöka som medlemskap ansvarig jag älskar detta jobb har varit min dröm och få ett lycke att jobba här för unive det är så trevlig server också och jag kommer bidra mycket att va här medlemskap ansvarig

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt trevlig och mogen gillar att va med folk och ta intervjuer där kommer va aktiv varige morgon vaknar typ 6 på morgonen och jag är aktiv i forumet jag kommer ha respekt mot alla jag kommer träffa i ett intervju jag kommer inte va rädd att neka dom om dom blir nekad jag kommer kolla vad dom har skrivit i ansöka om det är plagiat eller lite fakta och dåligt text jag kommer va noga jag kommer inte acceptera nån bara för han e min kompis jag kommer bidra med unive grund regler jag kommer ha respekt mot den som pratar och låta han prata färdigt jag kommer inte va kaxiga mot folk jag ska bra humör när jag tar intervju inte dåligt humör då kommer det inte bli bra intervju jag som sakt jag kommer va aktiv på allt ni kommer se det för jag är väldigt intresserad av detta jobb jag kommer va somsakt mitt mål är ju att va staff men det kommer Ksk hända någon i livet men jag kommer va aktiv och ha respekt och inte va kaxig och va aktiv jag gör inte detta bara för roller.
jag som sakt kommer va jävligt aktiv denna sommarloven då jag har inget och göra typ jag är väldigt seriös för denna rollern.
jag kommer va ingame och kolla några gånger vad som händer och att alla beter sig som de ska alltid göra jag kommer va aktiv på både håll jag besviker ingenjag gillar att jobba ba mycket och är serös ingen lall person vid intervjuer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Ja som sakt man ska ha respekt och låta dom prata klart och att tänk innan vad du säger till personen jag kommer som sakt bemöta som med respekt och trevlig och med kärlek och respekt jag kommer va noga med det för jag vet hur det går till 👌

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att du ska lyssna på reglerna och en medlemskap ansvarig littar på dig mycket och sen inte gå runt och lalla att du har fåt en chans att du har blivit godkänd här på serven och inte gå och lalla och rdm folk efter intervjun för då är det inte roligt att man ska rdm här på serven då du har fått chans att va medlem

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Du ska kunna alla grundregelna och du måste veta att man ska inte prata ooc eller halv ooc och han eller hon ska tänka mycket på sundförnuft det är typ en av viktigaste reglern här på serven

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ja jag kommer ha stor rolle på mitt namn jag måste tänka hålla bra humör och va trevlig i intervju och inte va rädd att neka nån för man måste kunna alla reglerna jag måste tänka smart och inte dåligt för jag om jag blir MA så är det något stort roll i sitt namn måste ha allt under kontroll

Hur ser din aktivitetet ut? Skol dagar 15:00 till 10:00. Helger 06:00 till 23:00 kommer va aktiv mycket

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
+rep skulle passa som ma snäll och ser ut so men aktiv grabb borde bli ma nu!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka