Nekad Baraa Aydi | Medlem ansökning [muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baraa Aydi

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198967840333/

Vad är ditt namn i verkligheten? Baraa

Vad är ditt discord namn? PrOzEx#7794

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Thomas Ravelli och han har havt en väldigt bra uppväxt då dom hade väldigt mycket pengar. Thomas har bott i en villa i Lidingeö med sin mamma och hans enda syskon. Hans pappa började med golf och blev väldigt bra och då började han resa mycket och flyttade ifrån dom. Det började ända sen han blev 12 år gammal och han blev väldigt intresserad i datorer. Han spelade mycket och fick ett ganska stort namn inom dator kulturen. Men sedan så tänkte han att han vill käna sina egna pengar så han kollade upp många sätt hur man kan käna pengar och han hittade Dropshipping. Han började med dropshipping och det gick uselt för honom i början men till slut så bara kom det tusentals med notiser på hans mobil om att folk har köpt och ända sen den dagen så har han känat bra med pengar, flyttat hemmifrån och fått många bra vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för att jag har en väldigt utvecklad och bra rp nivå eftersom att jag har spelat på många andra svenska roleplay servrar. Jag vet även att om jag får medlem så kan jag göra mycket mer en att bara rpa på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och i med att jag har erfarenhter av rp så ligger vid ett stadie där jag kan reglerna och en bra hög social rp. När jag bidrar med bra rp utför jag den så det ska bli roligt för båda partenra och så man skapar kreativa och roliga scenarion tillsammans. Så jag vill bidra med bra och kreativa men samtidigt roliga scenarion som skapar trygghet. för dom nya som har hittat till unive Mer roligt och mycket mer seriöst rp. Även försöka lära andra hur man ska vara inom rp och då på ett rp sätt. Och jag vill sprida kärlek

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att alla ska ha kul i ett senario och man ska ha så social RP som möjligt.

Hur hittade du Unive? Genom Tiktok.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka