Nekad Baraa Aydi | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baraa Aydi

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Baraa

Vad är ditt discord namn? baraa7794

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Derek Huston Och han kom USA med massa sparpengar och han vill börja om sin liv i Sverige och han en Syster som heter Dixie Huston och en Bror som heter Jacob Huston. Han har en flickvän som flytta med honom till Sverige och hon heter Nancy och han så förälskad i henne så han hämtar presenter till henne varje dag. Han gillar fiska köra bil och gymma. Derek Huston är en väldigt respectful och hjälpsam. Han hade en stor som va hans role model men sen dog hans bror av skottlossning. Då fick Derek Huston en väldigt grovt depression som gjorde att han sikta på en dålig liv som gängmember. Sen När han skulle råna en butik kom polisen väldigt snabbt och hans vänner blev rädda och dissa han. Då va han lycklig och lyckades att blända in med kunderna. Efter olyckan i 4 år då blevv han 22 och kunde flytta till vart som helst. Och han hade sin flickvän med sig. Sen flytta han till sverige för en ny liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bli medlem för jag ska kunna bidra med bra och social rp. Jag vill vara en del av gemenskapen på unive. Jag är en mogen invdivid med bra rp. Har erfarenheter sedan tidigare av rp. Jag vill kunna se en potential utveckling på min rp och att man ständigt utvecklas på sitt sätt och vis. Jag en väldigt bra erfarenhet av att rpa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ag kan bidra med social rp och i med att jag har av rp så ligger vid ett nivå där jag kan reglerna och en väldigt bra social rp. jag försoker att göra scenariot den så det ska bli roligt för båda partenra och så man skapar kreativa och roliga scenarion tillsammans. Så jag vill bidra med bra och kreativa men samtidigt roliga scenarion som skapar trygghet. för dom nya som har hittat till unive Mer roligt och mycket mer seriöst rp. Även försöka lära andra hur man ska vara inom rp och då på ett rp sätt. Och jag vill sprida kärlek

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM betyder att man dödar nån helt random åssa man dödar nån utan ha en anledning. VDM man dödar folk med sin bil och man använder det som en vapen COPBAIT bytder att man försoker få polisens uppmärksamhet till exempel några slåss i torget man och man ska försoka få polisens upmärksamhet FEARRP är att man ska va rädd om sin liv tillexempel om nån pekar pistol på du ska va rädd och lyssna på han

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat RP förut och jag är väldigt noga och medveten om reglerna.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill ha mer tillgång till Unive Roleplay Servern och kunna göra mer.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad. Anledning: Ej tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka