Nekad BappoNoHacko420 | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BappoNoHacko420

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmie Erixon

Vad är ditt discord namn? BappoNoHacko420

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Fredriksson, han är en 20 år gammal uppkommande musikproducent som även är optimistisk, komisk och rätt självsäker. hans större intressen är fordon, musik och vapen, men skjuter oftast bara på områden där det är säkert, även om han ofta bär ett vapen i självförsvar. Alex är också väldigt lättlärd och älskar nya upplevelser och vill gärna jobba inom många olika yrken, men har ej den utbildning eller erfarenhet som krävs oftast, så han tar dem jobben han kan få innan han jobbar sin väg upp till bättre betalda yrken.

Alex är även en man som är driven av komedi och medkänsla av sina nära och kära och tar ofta saker i sina egna händer när han ser att nåt inte stämmer, detta är något han vet med sig kommer sluta illa i slutändan men han gör det eftersom det annars leder till skuldkänslor om han går därifrån vetandes att han kunde göra något.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en seriös roll med min karaktär och kommer hålla mig till dem regler som finns på plats för att tillåta alla att ha en rolig och bra RP upplevelse

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du inte bara ska ta din sida inom till exempel en konflikt och inte vara partisk, utan att tillåta alla inom konflikten ha en chans att "vinna" eller ta sig därifrån utan dåliga känslor. och att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, exempel är RDM och VDM, vilket innebär Random Deathmatch och Vehicle Deathmatch och är inte tillåtet, om man dör i ett scenario så måste man vänta innan man loggar ut (respawna) och sen lågga ut i minst 12 timmar. man får inte komma ihåg vad som hände innan man dog,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Väldigt lite

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte som jag vet just nu. ifall ni har yttligare frågor kan ni alltid skicka ett PM till mig på discord eller pinga mig i Unive servern

Vidare till muntlig intervju du har 24 timmar på dig. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka