Accepterad Baotian | Medlem ansökning[L1am]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baotian

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
38
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric Botander

Vad är ditt discord namn? Baotian#9552

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Ragnar Svensson. Han har en fader Som heter Örjan men i förlossningen så dog hans moder och han lärde aldrig känna henne. Ragnar har haft en tuff uppväxt med sin ensamstående fader Örjan. Örjan behövde ta med Ragnar nästan över allt och kämpade hårt över 12 timmar om dygnet för att ha råd att överleva. Efter Ragnar har växt upp så börjar han tänka efter vad han ska bli i livet. Han har haft det fattigt och har växt upp i slummen det blir tillslut att han kommer in i den kriminella världen men då lämnade fadern honom. Fadern blev så ledsen och arg att all den ilskan ledde till att han startade upp en egen Mafia som är framgångsrik idag och ända sen han fick se hans fader på nyheterna så har han letat efter honom och tillslut hittat honom. efter ha varit med han så skapar dom en bra koppling och Ragnar mår bättre än någonsin. Ragnar Är originellt från norrland men har då nu flyttat Till Unive vart det nu än ligger:)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hjälp till andra spelar från erfarenhet på andra servrar med till exempel Lokal - ooc Chatten och bidra med bra och långutraget roll spel för att det ska vara kul för båda parterna. Men även kanske bli en helper någon dag och bidra till serverns utveckling

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja att om jag tillexempel ska råna någon kanske jag inte bara ska ta allt det mest värdefulla och inte döda dom efter och ändå göra det kul för bådas håll. ett scenario ska inte handla om mest pengar och värdefulla grejer utan för attdet ska vara kul för alla att rollspela

Hur hittade du Unive? Många vänner har tipsat om den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka