Nekad Baotian | Ban Överklagan [The Don]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baotian

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
38
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199478646844/

Ditt Hex-ID: 11000015a80a83c

Vad är din discord tagg? Baotian#9552

Vem var det som bannade dig? The Don

Hur lång tid var din ban? 3 dagar 15 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: BAOTIAN.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Sunt Förnuft och lall men jag ville bara prova en emote som dom sa att jag skulle prova så blev jag bannad för mild lall och mild sunt förnuft när man började skita och om det värkade lalligt så ber jag om ursäkt och jag tycker det inte var en sån stor grej då jag gjorde en emote i en sekund

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi stog o diskutera en grej sen så sa en såhär kommer ju någon göra och sen så gjorde han emoten då fråga nån hur man gjorde och då ville jag prova och sen blev det en emote där jag bajsa sen så tog jag av den och jag ber om en till chans för att jag inte tycker det var en rätt ban då ni istället bara hade kunnat sagt hur vi gjorde fel så hade jag inte gjort om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att det kan ses som lall men jag ville bara prova en emote och jag ber sp hemskt mycket om ursäkt ifall att det upplevdes som lall. mitt mål på unive är inte att lalla för då skadar jag bara serverns rp nivå och jag ville bara kolla hur den var och det blev fel och jag ber om ursäkt. Jag vill ha en bra rp nivå på unive och det är även därför jag varit staff innan och jag tycker det är konstigt att bli bannad för att jag prova en emote som finns ig. Jag tycker inte man ska behöva bli av med ped och allt som jag lagt 1200 på totalt plus min krim och allt speciellt när det är påsk och allt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig av mina bans och jag lär mig av denna ban också jag har lärt mig av dessa bans jag har fått och jag ber om en chans till att få bli unbannad för jag lär mig mycket av mina bans och jag har lärt mig extremt mycket och jag förstår varförni banna mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte provat en emote som heter "shit" för det säger ju sig självt och jag var bara nyfiken och det ber jag om ursäkt för

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket av min ban och jag förstår varför men jag tycker dock det var lite onödigt med rollerna och jag fattar att det är konstigt att bajsa med byxor på sig och att det ser lalligt ut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka