Nekad Baotian | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baotian

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
38
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199478646844/

Ditt Hex-ID: 11000015a80a83c

Vad är din discord tagg? Baotian#9552

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: m3 e30.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För sunt förnuft att jag punga ett stort vapen och det förstår jag ser fel ut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja en grabb börja hetsa mot mig så jag tog min shotgun från min bil och tog in han i vårat hus sen stormar hans vän in i vårat hus och dödar oss två

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har väll gjort fel och glömt att rpa på väska men jag ska vara extra noggrann nästa gång jag använder stora vapen att rpa på slingshot eller väska och jag ber hemskt mycket om ursäkt ifall det verkade som kass rp och jag vill gärna ha en till chans för jag tycker ändå detta var en lite onödig ban och ni hade kunnat prata med mig istället så hade jag rpat på väska eller gett mig en varning men det är så klart erat beslut men jag ber även om en till chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och har lärt mig av mina bans och jag lär mig av detta också så därför ber jag om en till chans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat gjort /sme Stor väska eller liknande för att höja rp nivån och det kommer jag göra nästa gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag alltid behöver tänka på att rpa med väska när jag ska bära stora vapen och specciellt som kort ped

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 110%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka