Nekad Baotian | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Baotian

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
38
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199478646844/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a80a83c

Vad är din discord tagg? 1baotian

Vem var det som bannade dig? svantii

Bild på banmeddelande: banunive1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var dum nog att skjuta folk på univados stället vi skulle ta över så snackade andra bilen med dom så skjöt jag dom och har förståt att det är fel det var fel. Jag ville kidnappa men jag vet att dom inte hade hoppat ut och därför så valde jag att ta skotten istället vilket jag har förstått är fel och har fått varningar. Dom valde att banna mig edftersom istället för att snacka med dom så hoppade jag ut o skjöt vilket jag inte bör ha gjort det jag borde ha gjort är att snacka med dom och lösa det socialt istället

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade sen jag skjöt dom och fortsatte rpa, sedan så bad dom mig komma support men jag tabbade aldrig ut sen så ser jag att jag hade fått varning då quitar jag. jag går och äter middag sen när jag kommer tillbaka var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel men hade verkligen uppskattat en till chans inom min fem dagars ban då jag ska bort på måndag och vill hinna spela och ha kul samt att jag har lärt mig mycket av mitt misstag och denna ban som var rätt men jag ttycker ni borde ge mig en till chans eftersom jag är på grön nivå och har endast 10 tidigare bans varav 1 den senaste 3 månaderna vilket är denna ban. jag vet om mina fel och kommer inte att upprepa det. Har lärt mig extremt mycket av detta och det kommer definitivt hjälpa mig i min rp. Det som dock var felaktigt var att jag vart bannad för rdm när vi har haft tidigare krig mot Vårby sen att dom var på våra områden där vi skulle ta över vilket är jobbigt när man ska stå vid ett univados ställe så kommer andra och stör så därför valde jag att döda dom

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var jätte länge sen jag har blivit bannad som kommer ej ihåg men vad jag vet är att jag lär mig av bansen jag får vilket är bra då det hjälper mig i rpn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut hade jag kunnat snacka med dom och be dom åka eller kidnappa dom använt mig av mer social rp och inte shoot on sightat. jag borde ha snackat med dom och löst det socialt istället för skjuta direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut har jag det och jag kommer ta med mig det i framtiden! Jag kommer inte att shoot on sighta mer kanske hellre låta dom ta första skottet eller prata med dom före jag skjöt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka