Nekad Banstorp | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Banstorp

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ItsBanstorp/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Banstorp

Vad är ditt discord namn? Banstorp#8197

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nisse Kepec och är 19 år gammal (samma datum som min riktiga födelsedag). Jag gillar att träna, snacka med folk och älskar att hjälpa folk. Jag är väldigt lätt att ha som kompis och jag har lätt att skaffa vänner. Min bakgrund ser ut såhär. Han växte upp i en liten håla utanför Stockholm och är "orten". Han hade en bra uppväxt men hamnade i lite bråk då och då men han vill komma bort från det livet och hans drömjobb är taxichaufför.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra RP och samtidigt tillgänglighet. Jag kommer vara online flera dagar i veckan och jag kommer arbeta nästan alltid när jag är online. Jag tycker att det är dåligt med folk som arbetar med taxi och är available så jag vill ta den platsen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en av de största, om inte den största, servern i Sverige och jag vill ta del av den gemenskapen., Jag vill vara med och utvecklas på denna servern men samtidigt hjälpa till att utveckla servern.

Hur hittade du Unive? Jag såg den på serverlistan på FiveM, testade den och blev hooked. Jag vill som sagt vara med att utveckla servern samt mig själv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som mål för mitt rollspel vill jag att det ska vara roligt och stress-relieving. Jag vill göra andra glada så jag vill vara good vibes som min rollspelstyp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ha roligt på servern. Jag vill även, som sagt, arbeta som Taxichaufför, då jag har haft det som barndomsdröm hela mitt liv. Det är mina mål just nu.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Nekad, Bra ansökan men försök att utveckla den lite, dina mål och karaktärsbeskrivning!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka