Inaktuell Bannen har gått ut

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ljungen

Icke Medlem
Meddelanden
567
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/menace/

Ditt Hex-ID: 110000101e31c28

Vad är din discord tagg? Ljungen#3163

Vem var det som bannade dig? T4arget

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag vart pittad av folk som powergamea sedan valde jag att köra efter jag rpat på skador i ca 4 sekunder. så ja eftersom jag "powergamea"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. butiksrån, pittat av bil som väger en förmögenhet. Väljer då att rpa på skador men gjorde ingen /me, efter ca 3-4 sekunder väljer jag att köra vidare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig. Blir ju pittad och rpar på skador men ingen /me förekommer, därmed pwg även dom men inga åtgärder begås. Bannar även i scenario där vi håller på i en biljakt och jag åkte fel, inte så bra kanske men ditt beslut. rpade ca 3-4 sekunder men räckte uppenbarligen inte, kanske också ska straffa dessa kriminella som begår regelbrott också....

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gjort en /me ont i nacken, stannat 10 sekunder längre och rpat på skadorna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? uppenbarligen att rpa på skador när man blir pittad av en bil som väger 6000 ton. Ja men rpa på skador.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka