Inaktuell bannad från forumet men inte dcn eller servern (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1ungann

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Jag blev permanent bannad för ett tag sen, ca 1,5 år sedan men blev sedan unbannad. Har inte kört på ca 1 år nu och tänkt att börja igen men vad jag vet sen innan får man inte använda 2 olika konton på forumet och detta konto som jag skriver på nu är kopplat till ett annat dc konto.

Finns det någon som kan hjälpa till med de här eller måste jag göra e banöverklagan eller liknande för att bli unbannad på mitt main konto (på forumet).

image.png
Här är de kontot som jag e bannad på och som även e kopplat till mitt main konto på dc samt alltid använt när jag har gjort överklaganden osv

Hej! Stämmer det att detta är ditt gamla forumskonto och din "senaste" ban äverklagan?

Hej! Stämmer det att detta är ditt gamla forumskonto och din "senaste" ban äverklagan?
Nej de stämmer inte, blev godkänt på mitt andra forumskonto de jag använde då när min permanentban skedde. Just de där forumskontot är mitt main som jag har använt mestadels de e därför jag vill ha tillbaks det

detta är den bannen som de godkände https://unive.se/threads/s1ungan-ban-Överklagan-320.181164/

Nej de stämmer inte, blev godkänt på mitt andra forumskonto de jag använde då när min permanentban skedde. Just de där forumskontot är mitt main som jag har använt mestadels de e därför jag vill ha tillbaks det

detta är den bannen som de godkände https://unive.se/threads/s1ungan-ban-Överklagan-320.181164/
Hej igen! Tack för ditt förtydligande. Vad jag kan se så finns det ingen aktuell ban på forums kontot. Du har till och med lagt upp 2 stycken trådar som inehåller endast en "." Testa logga in på kontot igen och kika. Funkar inte detta rekomenderar jag dig att ta kontakt med tillexempel Ludde eller någon annan högre uppsatt staff på unive.

Hoppas de löser sig!

Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka