Bannad för powergaming

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

plutoking

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Denna kille har bannat mig samt tagit min krim för en händelse som skett (Acke#0923). Min vän skulle bli rånad utav 2 personer som såg ut exakt som dem två vi stoppade i en bil i spelet, vi riktade pistol mot dem (sunf ör nuft) när någon rånar oss eller försöker rånar vi tillbaka vi är kriminella. vi åker upp på berget (acke tycker att det var powergaming att köra bilen på gräsmattan upp) men jag själv irl kör på gräsmattor osv. menas det att man inte får köra någon annastans på vägarna i spelet? isåfall står jag för det och ber om ursäkt inte så att jag visste att man enbart får hålla sig till vägen med fordon. vi tog upp dem iaf till berget och sa åt dem vf försökte ni råna vår vän och dem säger det var inte vi. jag släpper min kille och säger vi är inte dumma ta hand om er, lootar inte honom söker av bara men tar inget eller skjuter dem inte.

Jag antar att Acke var en av personerna som blev utsatt av detta och tog illa upp irl och banna mig för powergaming att jag gör upp på gräsplättor. samt drar min krim för vad? Om det är i verkloghet och vi pressar dem så får jag fängelse inte fan att min krim ska försvinna?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka