Nekad Bannad för felaktig VRM och för att jag visst "rpar som alkolist" [zmannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tisma

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Jag spawnade nyss in på torget och drog och hämtade min bil. Efter det skulle jag dra och hämta upp min kompis på sjukhuset fast miss i vägen sprang då en person som visst arbetade hos postnord. Personen pratade inget vilket möjligtvis kan tyda på att hen inte har någon mikrofon vilket man i alla fall ska ha tillgängligt så att man kan prata. Jag råkade då köra på denna personen (dock körde jag inte särskilt snabbt och nuddade bara på högra kanten av bilen, alltså ramlade hen bara ihop). Efter det reste sig bara personen sig upp och gjorde fortfarande inte ett ljud och satt sig bara i min bil. När han satte sig i bilen pratade jag med honom och sa att han skulle gå ut ur min bil och liknande även att han betedde sig skumt. I bilen pekade han finger åt mig och efter att jag sagt att han ska gå ut ur min bil ett antal gånger så gör hen det (tar ett bra tag). När hen hoppar ut så står personen ännu en gång framför bilen och jag svänger då till vänster och försöker runda personen vilket återigen gör skada och hen ramlar ihop.

Enligt mig är detta en felaktig ban då det inte är mig som felet ligger hos. Jag vet om att jag inte har några bevis på detta men jag kan verkligen lova på att allt jag sagt stämmer. Detta var dessutom inte VDM eftersom att det mer var personen som orsakade skadan på sig själv. Sedan när det kommer till att Rpa som alkolist så vet jag inte riktigt vart det kommer ifrån för att jag har inte ens nämnt alkohol nu när jag varit inne på servern.

Skulle gärna vilja ha svar på detta då det verkar väldigt skumt...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka