Nekad Bann [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emma9980

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Hej! Igår vart jag bannad med anledningen 'lall', förstår inte riktigt varför då jag inte 'lallat' runt på något sätt. Har blivit dåligt behandlad av mc gänget så fort jag kommer in på servern, vet inte varför då jag verkligen inte gjort dom något, så jag har såklart varit kaxig tillbaks mot dom, men inget annat. Och då igår så va jag mina kompisar bara ute och sprang runt typ, och då kommer mc gänget och riktar pistoler mot oss, tvingar min kompis att gå ner på knä och skälla som en hund, och 'kidnappade' min andra kompis. Och efter det vart jag bannad. Hann inte ens säga nånting till dom när vi mötte dom innan jag blev bannad. Fattar att det kanske anses som 'lall' eftersom jag vart kaxigt mot dom i chatten, och det står jag för, men till mitt försvar så va det dom som började jaga oss och massa grejer precis när jag joinade servern, innan jag ens hade chansen att kunna göra dom något. Tycker att det är ganska orättvist att just jag blir bannad då andra beter sig exakt likadant som mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka