Nekad Bannöverklagan [Lenny Rakblad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon_kr74

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Hej. Jag blev avstängd i 4 dagar för ooc. Och jag jag är medveten om att man inte får säga vissa saker i serven/värden typ chatten, serven och allt sånt. Men jag skulle gå till polis stationen för att dom hade tagit min bil, för jag åkte ifrån dom, och då tog dom den. Då blev jag avstängd i 60 minuter. Sen när jag kom in igen gick jag fram till en polis och fråga hur jag skulle göra för jag är ny till serven/värden. Då sa jag så här. (Så jag undrade om jag skulle få tillbaka den eller om den var borta för evigt.) Och han så då att jag skulle få tillbaka den, och då frågade jag när? Då sa han jag vet inte, de var då jag sa så här att jag vet att man inte får säga serven eller att allt e på fivem. Och då sa han nej men de är lugnt säj bara och då sa jag de och då blev jag av avstängd i 4 dagar. Min Discord tag är Nenne#8533

Hej. Jag blev avstängd i 4 dagar för ooc. Och jag jag är medveten om att man inte får säga vissa saker i serven/värden typ chatten, serven och allt sånt. Men jag skulle gå till polis stationen för att dom hade tagit min bil, för jag åkte ifrån dom, och då tog dom den. Då blev jag avstängd i 60 minuter. Sen när jag kom in igen gick jag fram till en polis och fråga hur jag skulle göra för jag är ny till serven/värden. Då sa jag så här. (Så jag undrade om jag skulle få tillbaka den eller om den var borta för evigt.) Och han så då att jag skulle få tillbaka den, och då frågade jag när? Då sa han jag vet inte, de var då jag sa så här att jag vet att man inte får säga serven eller att allt e på fivem. Och då sa han nej men de är lugnt säj bara och då sa jag de och då blev jag av avstängd i 4 dagar.

Som Kazlick säger,
Skicka in en ny, utvecklad ban överklagan i rätt sektion med rätt mall.
Mvh,
Lenny Rakblad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka