Nekad bank coock | Whitelist ansökning [Ossipro] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bank coock

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199057675471/

Vad är ditt namn i verkligheten? fredrik

Vad är ditt discord namn? MR.litt#1399

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2021

Berätta om din karaktär. min karaktärs namn är bankcoock beancoock

Han är 40 år och är 190 lång och har svart tunt hår.

som barn växte bankcock upp i en överklass familj i Turkiet. Och var ungst av hans 7 syskon han blev alltid retad och petad på honom förutom hans äldsta storebror Mohammed som stog upp för honom och har lärt bankcoock de mästa. Efter han blev 18 flyttade han och sin bror Mohammed till Sverige och har bott i Sverige i 22 år. Bancoock har dessutom dyslexi vilket har varit tufft under sin barndom.

Han är väldigt ärlig och är inte blyg och är slug person.

Varför ska just du bli whitelistad? eftersom mina vänner är på denna servern och jag vill var delaktig i samhället och få bra RP, och jag skulle medföra roliga stunder och intressanta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för man har många möjligheter och valpå denn server och den e populär och vänner är på den

Hur hittade du Unive? htta den genom vänner och ser utt att vara en av dem bästa svenska serverna

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt och skapa roliga scenario. jag skulle Skaffa ett jobb så jag kan bidra till samhället och få bra RP. Desutom för att skaffa ny vänner och utcekla mina möjligheter på unive

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej de gör jag ej kommer troligtvis inte eftersom jag vill spela med svenskar och har vänner på denna servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka