Accepterad Bangladesh | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bangladesh

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? konrad palmgren

Vad är ditt discord namn? luckytiger39

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Bergman

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Bra på att övertala folk och pålitligt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan bergman är en 29 årig man som är lätt schizofrenetisk och tar mycket läkemedel mot sjukdomen. Han är också en tidagare känd alkolist som nu efter att ha blivit aresterad för att han backade på sin 5 åriga dotter för att köpa mer alkohol är nykter och går regelbundet på seminarium om missbruk och leder vissa av dom. Han har också en del egenskaper som många inte känner till, som att han har fotografiskt minne och när han var 22-23 år så publicerade han en scam video på youtube. Han har en del brister också, som att han är snabb till att bli arg och kan lätt slå en i golvet om man inte ser sig för. Men nu så är han en civil arbetare och han vill nu bli en advokat. Han vill bli en advokat när båda hans föräldrar blev ditsatta för ett dubbel mord på två samer och åklagades för hat brott och mord och som nu är på lasarett, men det ingen vet är att det inte var dom utan det var johan falckon som komm undan och nu vill johan hjälpa andra så att inget barn ska kunna vara med om samma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att köra folk dit dom vill om de är i nöd och hjälpa de som är oskyldigt anklagade för ett brott som de inte har gjort för jag vill bli advokat. Jag vill också bidra med att skapa intressanta och roliga RP opertunities för alla involverade och skapa en rolig RP miljö för alla som spela.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna dela på ansvaret och om T.ex. man kraschar med någon så ska man kunna ta ansvar över vad man har gjort (gäller för båda) och att det inte är en persons fel. Och att den som man spelar mot ska ha en chans att få den RP de behöver. Det innebär också att man ska RPa som om det hände på riktigt och att man inte skulle bara åka iväg från en krasch eller stjäla en bil utan att betal i verkligheten så att motparten också ska kunna vinna på en rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men det var för länge sedan och jag har lärt mig att vara mer respektfull och omtänksamm och sluta lalla runt samt att ta det mer seriöst.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att man dödar någon utan anledning, VDM att man kör på någon utan anledning och METAGAMING som innebär att man använder information som man fått utanför spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror inte att det behövs

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka