Inaktuell bangare1234 | Medlem ansökning [zqzqzqz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bangare1234

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? bangare1

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Heter redan Milano Johansson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Unik, Nåt annat.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Asså har spelat på servern länge och hans bakgrund är väll att han är kriminell har lite brorsor som varit poliser, han har varit polis sjukvårdare och känner väldigt många i staden. När milano flyttat in igen ska han börja jobba som sjukvårdare för att komma över det gamla han har gjort i staden efter blivit utvisad för han dödade för många.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion och vara en trygg person till andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man lyssnar på dem och låter dem vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, i vintras spoofade jag och det var det värsta misstaget jag gjort. Har blivit mer mogen och vill spela seriöst nu inte skotta.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm = avvända fordon som vapen = Fear rp = värna om sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mycket erfarenhet på servern.

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka