Accepterad bangare1234 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bangare1234

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199469357420/

Ditt Hex-ID: steam:110000159f2e96c

Vad är din discord tagg? bangare1

Vem var det som bannade dig? Filiri

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och mina vänner åkte runt i en bil efter ett snut jag och ist för att ge upp villle vi fortsätta för vi hade tråkigt. Vi började skriva ut i twitter massa skit mot poliserna och körde på berg med offroad bilen (orimligt berg).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev stormade på trygg av aspiranter som lallade så lalla vi med de vilket vi inte skulle gjort, de blev större grej som slutade med bans och support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och jag ångrar mig verkligen jätte mkt, dock blev en av mina kompisar bannade i 1h och den andra i en dag drf försöker jag med en överklagan en dag efter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming och lite sånt som jag ba har tänk efter och inte gjort igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ba låta polisen va och sen it åka efter eller skriva ngt i twt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag kommer inte sitta i twt o skriva och försöka undvika polisen mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja (svara imorn då mina vänner fick 1 dag ban så det blir som att jag gör denna imorn)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka