- Meddelanden
- 164
- Reaction score
- 7
Ban-referens
klakesko-kanelbulle-421 — Klakesko, Permanent
Anledning: Blacklistad
Bannad av: philip320
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag är med i en discord där många som spelat på unive sitter efter jag nyss tappat mina roller på unive, efter ett tag får jag en ping i den servern om en trigger som gör så man kan döda alla sen massa clipps o skit hur man gjorde. Folk hoppar in till mig och ber mig gå in och göra det eftersom jag var den ända som visste hur man spoofa sedan gjorde jag medans jag delade skärm sedan får jag massa pms och skit och blev bannad ur unive dc och bannad vanligt och då insåg jag att jag gjorde bort mig totalt.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för det som hände. Efter att jag förlorat mina roller på Unive var jag kvar i en discord server där många tidigare spelare satt. Jag en ping om en trigger som kunde användas för att döda alla. Flera personer kontaktade mig och bad mig gå in och utföra det, eftersom jag var den enda som visste hur man spoofar. Jag valde att agera, och det är något jag står för och tar ansvar för.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag tar ansvar för det som hände. Jag var i en Discord där många som spelat på Unive är, efter att jag nyss tappat mina roller där. Efter ett tag fick jag en ping om en trigger som kunde döda alla, och det skickades massa clips och grejer på hur man gjorde. Folk hoppade in till mig och bad mig gå in och göra det eftersom jag hade ngt luffar fusk o nån spoofer. Till slut gjorde jag det, och jag blev bannad både från Unives Discord och i servern. Jag fattar att det var fett dumt av mig, jag tänkte inte efter och lät mig påverkas av andra. Jag vill verkligen börja spela där igen eftersom alla mina kompisar är där, och jag ångrar det jag gjorde. Det kommer inte hända igen.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag förstår att min plats på unive inte är så synlig just nu men vill verkligen bara kunna RPa normalt behöver inte ens kunna ha roller vill bara umgås med alla man har träffat på unive och inte behöva tänka på att man är bannad från servern som man alltid kännt sig trygg på.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.