Nekad bangare1234 | Ban Överklagan [ralleballe_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bangare1234

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199469357420/

Ditt Hex-ID: steam:110000159f2e96c

Vad är din discord tagg? bangare1

Vem var det som bannade dig? ralleballe

Bild på banmeddelande: image2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi åkte på en moppe och mitt i farten bara tvärnita hhojen och vi stanna i 0kh och alla flög av.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hitta ngn medvetslös när vi åkte runt så vi åkte till sjukhuset med honom, när vi var vid sjukan så kom de typ 2 polis bilar och 1 motorcykel och jaga oss för ingen anleding, Vi kör och kommer till typ gamla sjukan där kör vi i typ 120 sen bara stannar hojen i 0kmh och alla flyger av.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker de lite fel då irl bara flyger alla inte av och hojen stannar i 0kmh, hade förstått om vi typ gled eller körde in i ett träd eller så men alla ba flög av mitt i farten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt hade väll rpat på att de inte var en bugg men tycker de lite tråkigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Mm

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? mm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka