Accepterad bangare1234 | Ban Överklagan (Androseli)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bangare1234

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199469357420/

Ditt Hex-ID: steam:110000159f2e96c

Vad är din discord tagg? bangare1

Vem var det som bannade dig? Androseli

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag släppte min vän på sjukan och drog ut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick samtal av min vän som kröp och sa att jag skulle hämta han i playboy huset, hämtar han och tar honom till sjukan men de är osynligt så springer bara efter där låsen är sedan drar jag ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och det var dumt av mig. Har ej kunnat spela på hela dagen och var bara väldigt sugen på att åka runt med mina andra vänner men skulle stannat där inne eller tagit han till svetlana.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tagit han till svetlana istälelt för att droppa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, detta kommer ej hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka