Accepterad bang bang mohamed | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bang bang mohamed

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Traxony2011#8724

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter bang bang Mohamed och han är 21 år gammal. Han har haft en bra uppväxt med nära och kära. När Mohamed gick i grundskolan och högstadiet så bliv han mobbad i skolan så han fick dåliga betyg. Det var ett gäng grabbar i klassen som ej kunde lita på eftersom de va snälla ibland men riktigt elaka helt plötsligt. Så han kunde inte vara sig själv utan när detta gäng hittade på dumheter så var han tvungen att vara med annars så hittade de på att allt var hans fel och satte dit honom de hade blivit påkomna. det gjorde att han var väldigt nerfös jämt och kunde ej koncentrera sig på skolan som han ville göra men om han var för duktig i något ämne så gick gänget på honom och sa att han hade med sig fusklappar så lärarna blev väldigt osäkra på honom därav fick han sämre betyg. Hans bästa vänner var i fotbollslaget och de gjorde så att han mådde bra utanför skolan och de var ej elaka mot honom när han var duktigt på plan. Han tyckte även om att cykla mtb med sin familj. Bang Bang är mitt smeknamn i fotbollen för att jag skjuter många skott innan det blir mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag ska jobba på Mekonomen och laga bilar. Jag har alltid intresserad av motorer och även uppbyggnad av bilar. Sedan jag var liten har jag varit med min pappa i garaget och hjälpt honom med att laga bilar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om en motpart kund Kom till bilverkstaden för reparation av sin bil så ser jag att kostnaden för bilen är högre än va bilen är värd så skulle jag berätta det var kunden

Hur hittade du Unive? för mina vänner spela den så då ville jag prova

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka