Nekad bando | Medlem ansökning [Ni_zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bando

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Bando

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Olof Pettersson är en ung man vid18 års ålder och är en erfaren och skicklig kriminell. Han växte upp i en tuff och fattig stadsdel och blev snabbt involverad i olika brottsliga aktiviteter för att överleva. Han började sin kriminella karriär som ung och har sedan dess byggt upp ett rykte som en smart och strategiskt lagd brottsling.

Olof är en komplex karaktär med många lager. Trots sitt hårda yttre bär han på en djup inre konflikt. Han har sett och upplevt mycket i sitt liv och känner en blandning av vrede, bitterhet och sorg över de omständigheter som har lett honom till sitt nuvarande liv som brottsling. Samtidigt har han utvecklat en kall och beräknande attityd för att överleva och klara sig i den farliga värld han rör sig i.

Olof har utvecklat en passion för planering och genomförande av stora och komplicerade brott. Han njuter av att lösa problem och utmaningar som uppstår i samband med sina kriminella uppdrag. Utöver detta är han också fascinerad av teknologi och utnyttjar moderna verktyg och metoder för att utföra sina brott. Han har en särskild förkärlek för snabba bilar och älskar att köra i hög hastighet genom stadens gator när han försöker undkomma rättvisan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle göra mitt bästa för att bidra till den här servern och utveckla mig själv inom RP tillsammans med er

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att ''du ska inte vinna alla scenarion'' för att du ska spela för att ha kul eller utveckla dig själv, inte bara göra det tråkigt och förstöra för alla andra som försöker ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag tex 4.2 b. röst: Din karaktärs röst ska rimligne matcha karaktären. 4.1 b. VDM (Vehicle Deathmatch) : Du ska inte köra över folk utan en bra anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har tidigare spelat på andra servrar och jag lämnade dom pågrund av dålig rp och jag själv tyckte att det var tråkigt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Detta är ju en AI skriven ansökan? Du bör ju granska ansökan påriktigt nästa gång.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka