Antagen banditz.exe | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

banditz.exe

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: banditz.exe

Ange ditt födelsedatum 11 November 2003

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag har varit medlem väldigt länge på denna server och älskar den verkligen, så vill ge tillbaka till servern igenom att hålla den ren från lallare och se till att alla följer reglerna och inte förstör för andra.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket powergaming, Låg rp på skador och realistisk rp och mycket folk som lallar

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Igenom att samarbeta bra och ha hög kommunikation.

Jag hade själv suttit i noclip eller speccat runt för att hitta dessa som inte följer reglerna och lallar osv.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Igenom att vara väldigt tydlig och rättvis samt alltid se senariot från bådas håll och va helt opartisk/neutral.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer vara väldigt väldigt aktiv både på vardag och helg, dag och natt

Minst 4 timmar om dygnet

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 2-3 år (förlorade mitt gamla discord/forum konto där jag har varit medlem väldigt länge.)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit staff på avena innan men det var länge sedan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är öppen att jobba lite vart som men helst dom jag har valt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka