Ej Antagen banditz.exe | Ansökan till Servervakt [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

banditz.exe

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? banditz.exe

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015a93dad0

Ange ditt födelsedatum 11 November 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag: 16 - 23
tisdag: 16 - 23
onsdag: 17 - 23
torsdag: 17 - 23
fredag: 17 - 04
lördag: 16 - 04
söndag: 12 - 23

Hur länge har du varit medlem på Unive? Varit medlem väldigt länge men kom nyss tillbaka till unive, har varit medlem på unive i cirka 2-3 år men kommer bara inte åt mitt gamla discord konto

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger, följer reglerna till punkt och prickar.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ser till att alla följer reglerna på servern och att ingen förstör (tex. lallar) för andra på servern. Kortfattat: Håller servern ren från lallare och hjälper till med små saker på servern, underlättar för staffsen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag tycker att det är viktigt och hålla servern ren från folk som förstör och för att se till att alla följer reglerna och inte gör en massa regelbrott

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Exempel på Abuse: i ett skott scenario sätta på toggleid för att kunna se alla som är omkring för att kunna ha större chans på och vinna scenariot.

Exempel på Korruption: Du har varit i ett skott scenario och ligger medvetslös sedan kommer det en polis och ska söka igenom dig, då väljer du att /svban den personen för att inte förlora ditt vapen.

Tillbaka