Inaktuell BanditZ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BanditZ

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? Junioren Z🦍#2154

Vad är ditt hexid? 1100001587daa44

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka här är nog att jag skulle vilja prova något nytt i unive jag har varti staff förut och det var kul men det blev mycket arbete men de va inga problem och de va kul och så men nu skulle vilja jag prova att arbete som medlems ansarig och jag skullle vilja se hur andra spelare komma hit i unive och bli medlem och sen gillar jag att ta intervjuer för det ganska kul att prata med nya folk och intervjua. Sen som medlem ansvarig så kommer jag vara aktiv läsa allas ansökningar och ta så många intervjuer jag kan.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskap Ansvarig kommer jag jobba och jag kommer vara aktiv och jag kommer läsa allas ansökningar och jag kommer vara snäll mot alla och jag vill ge alla en chans att få bli medlem är på unive samma med dom som har blivit blackade och har fått kommit tillbaka.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska vara snäll och respektera dom sen om dom inte respekterar dig ska du ändå vara snäll och inte vara taskig för det löser inget sen så ska man alltid lyssna på dom och vara snäll och allt sånt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att det är värt att vara medlem hära för du kan göra massa saker som medlem hära du kan jobba på stora jobb som polis mekonomen sen kan också bli kriminell som är jätte kul att vara.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna rpa vara snäll kunna alla regler sen inte lalla runt sen visa att man vill vara medlem hära på unive och sen inte sitta o hoppa in i andra servar och sånt?

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? mina ansvar är väll att jag ska läsa folks ansökningar och läsa dom noggrant och inte slarvigt och att jag inte ska godkänna nån annans ansökning bara för den är min kompis i OOC och att jag ska vara aktiv som medlemskap ansvarig och hinna läsa folks ansökningar och ge dom en chans att bli medlemmar på servren.

Hur ser din aktivitetet ut? är ganska aktiv så länge jag inte har nåt stort prov i skolan eller nåt annat.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? skulle inte spela på en annan server om jag ör medlem här.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top