Accepterad BANDITEN_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.joil.

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247905572/home

Ditt Hex-ID: 11000014cbfd324

Vad är din discord tagg? banditen.exe

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att denna staff valde att banna mig då han såg en bild där jag skrivit fula ord till en annan person som jag skulle köpa upp gäng med. Jag ska förklara mer i detalj vad som hände nedanför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra grabbar satt i call i en discord server som var skapad för att vi skulle köpa upp ett gäng på unive. Då började jag och en annan kille i callet tjafsa, om vad exakt minns jag inte då detta hände för längesen. Men iallafall så började vi tjafsa och då blev båda två mutade av någon som hade perms i discorden, dum som man var så började vi skriva i PM istället och vi båda skrev fula ord till varandra, jag ska vara ärlig och säga att jag var den som var mest PÅ i konversationen. Iallafall så skrev jag till min dåvarande vän att denna person höll på och tjafsa med mig och då började min vän skriva till honom i PM också, min vän då skrev något i form av att han skulle ddosa honom eller liknande, (inget jag med handen på hjärtat står bakom varken då eller nu). Denna personen som jag bråkade med tog då en screenshot på min väns och hans chatt där han då hade skrivit detta, han hoppade sedan support och visade dessa screenshots. Då blev jag ombedd att hoppa support vilket jag gjorde. Jag ska vara ärlig och säga att jag var ganska kaxig och hade rätt mycket attityd i support då jag visste att de inte hade något bevis på att JAG skrivit något angående ddos eller liknande utan att det varit min vän. Jag sa då upprepade gånger i support att jag inte kan stå för vad någon annan skriver. Jag var 100% säker på att jag inte kunde bli bannad då JAG inte skrivit något om detta. Jag tror att dessa staffsen inte tänkte på att det egentligen inte var jag som skrivit något om det. Utan jag tror snarare att de såg alla fula ord jag skrivit och då tänkte de att det även var jag som hade hotat med ddos och skit. Det kanske var lite otydligt förklarat, men jag hoppas iallafall att du förstod vad jag menade. Staffsen tänkte nog endast på att ddos var ett så pass grovt regelbrott att de skulle banna mig också även fast jag inte hotat med det. Samtidigt förstår jag staffsen då de har mycket och göra och kanske inte hade all tid i världen att sitta och analysera exakt vem som skrev vad osv, men tycker samtidigt att de borde kollat närmare på vem det verkligen var som hade nämnt ddos osv då jag påpekade det upprepade gånger. Jag kan också tycka att jag lite fick skylla mig själv då jag umgicks med sådana personer som höll på med sånt internet gangster skit. Det var jävligt töntigt rent utsagt nu när jag tänker tillbaka på det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det både var en felaktig ban men samtidigt förstår jag som sagt staffsen, om man nu ska tänka regelmässigt så tycker jag inte att jag skulle blivit bannad utan min då så kallade kompis borde blivit det. Men vad ska man säga, jag var inte så smart jag heller. Jag känner iallafall att jag har mognat och både blivit äldre och utvecklats mycket mer i mitt tänkande.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte riktigt mina bans om jag ska vara ärlig då det var väldigt väldigt längesen jag spelade på unive. Men jag skulle säga att de bans som jag haft inte kommer hända igen då jag blivit äldre och mognare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte börjat tjafsa från första början samt haft en lugnare ton mot staffsen i support så hade det kanske gått att förklara för dem att jag ej hade skrivit något angående ddos eller liknande. Jag hade också kunnat välja en mognare vänkrets att hänga med då det bara är skämmigt att hålla på med ddos och massa skit. Alla gör fel och ångrar det, man har en tendens att vara jävligt omogen när man är yngre och jag gick tyvärr i den fällan. Jag ångrar iallafall att jag började tjafsa osv och det kommer verkligen inte hända igen då jag mognat rejält.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort, dels har jag blivit äldre och mognat upp. Jag har fått en mörkare röst och låter inte längre som en p12a osv osv. Jag har växt till mig och tycker bara det är barnsligt med internet krigare som ska sitta och hålla på med ddos och ip skit. Jag börjar heller inte längre bråka utan anledning osv då jag anser att man inte kommer någon vart med att bråka, det är inte lönt för i sluändan hamnar du bara i skiten när du håller på med sånt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka