Nekad BANDITEN** | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BANDITEN**

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247905572/home

Ditt Hex-ID: 11000014cbfd324

Vad är din discord tagg? banditen.exe

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig pågrund av mitt dåliga beteende och omogenhet. Jag combatloggade i ett scenario vilket ledde till att jag blev bannad. Jag kan inte göra något annat än att lära mig utav detta och aldrig mer göra om det. Staffsen gjorde rätt att banna mig eftersom mitt beteende var helt oacceptabelt och hör inte hemma på Unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med mitt gäng och bara chillade. Sedan började en bil följa efter oss eftersom vi då hade gäng krig. Sedan efter ett litet tag så hoppade vi ut ur bilen och började skjuta mot varandra. När jag dog så valde jag att combatlogga vilket jag ångrar stort idag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel och staffsen gjorde ingeting annat än rätt. Jag känner att jag mognat upp och börjat inse hur omoget och pinsamt det är att hålla på att lämna spelet bara för att inte bli av med nått litet vapen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare bans, ja. Men ingen speciell som jag kommer ihåg. Antar att dom flesta varit svbans eller liknande dvs inte så långa bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Väntat ut timern och inte suttit och gråtit bara för jag skulle förlora ett vapen. Jag skulle alltså kunnat betett mig mer moget och vuxet. Jag står för att jag gjort fel och det finns inget som jag kan skylla på eftersom det var jag som valde själv att combatlogga i ett scenario. Eftersom detta var ett väldigt långt tag sedan så har jag lärt mig av mina misstag och mognat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig mer combatlogga oavsett anledning. Det förstör hela scenariot och rollspelandet. Jag har lärt mig att inte bara spela för vapen och pengar utan att ha en rolig rp och ta lärdom av mina tidigare bans. Jag har blivit äldre och börjat förstå mer, tiden då detta hände var väldigt längesen så jag har verkligen tagit lärdom och ändrat mig och mitt beteende helt och hållet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka