Nekad banditen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

banditen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/banditenn

Ditt Hex-ID: steam:11000011908893b

Vad är din discord tagg? .banditen.

Vem var det som bannade dig? vet ej

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag helt ärligt ingen aning. jag har en vpn på datorn och kan ha glömt den på när jag skulle gå in.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade fått en ogiltig ban innan för streamsniping och jag hade inte gjort någonting. då gick jag in i support och sa de och dem kollade upp allt och dem sa att jag inte ens skulle vara bannad. och att jag skulle prata med philip eller någon högre uppsatt. jag tänkte att jag skulle göra de nästa dag istället eftersom de var sent. dagen efter skulle jag kolla om bannen var kvar men då kom de här meddelandet upp istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att denna bannen är felaktig. jag hade gärna velat veta vad jag har gjort ifall den inte är felaktig. som sagt så stod de inte ens mitt steam namn på den första bannen jag fick och staffs sa att de helt klart var något fel då de stod att jag inte skulle vara bannad i deras logs och allt var de är. sen klacksko bannen kan jag nog har fått av vpn men har svårt att tro de också då jag alltid brukar kolla så jag inte har vpn igång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte alls många och dem jag har har jag tagit lärdom av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte. vara mer noggrann att inte använda vpn ifall de var de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja vara säker att inte använda vpn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka