Accepterad Bandit🩍 | Ansökan till Servervakt [Elton]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junioren

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du pĂ„ discord? Junioren Z🩍#2154

Ange ditt födelsedatum 5 Mars 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Àr ganska aktiv

Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? 8 och en halv mÄnad

Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) 15

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en svs uppgift Àr att hÄla koll pÄ servren pÄ ett annat sÀtt en staffs en sv ska inte leta upp problem för det Àr staffs jobb en sv ska lÄta alla problem komma till en sen ska en sv och sÄ ska en sv hjÀlpa staffsen med minde Àranden sÄ staffsen kan lÀgga ner mer tid pÄ stora regelbrott en att slösa sitt tid pÄ smÄ regelbrott som sv kan lösa. Sen som sv kan man ocksÄ hjÀlpa andra med att kicka lallare som förstör scenario revva om nÄn har dött av bugg eller banna om nÄn inte kan bete sig men om jag skulle banna nÄn sÄ mÄste jag ha klipp sÄ staffsen kan kolla pÄ det. Sen ska en sv vara försiktigt med vem man ressar det kan vara nÄn som precis kom frÄn ett skottscenario och som vill fÄ revv dÄ ska man frÄga om ett klipp sÄ man vet att hen dog av bugg.

Varför vill du bli servervakt pÄ servern? För jag har spelat pÄ den hÀra servern ganska lÀnge nu och jag har varit staff förut samt sv och jag kan ganska mycket om att vara sv och kjag vet vad jag fÄr göra och inte. Sen som sv kommer jag inte abusa min makt genom att ressa mig sjÀlv bara för att sen ressa mina vÀnner utan jag kommer vara sÀker om jag ska ressa eller inte sen sÄ. Sen om ni skulle vÀlja att jag skulle bli sv sÄ kommer jag ta hand om servern pÄ ett annat sÀtt jag kommer lÄta problem komma till mig sÄ jag kan antigen kicka eller banna.

BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. att en sv anvÀnder toggleid under scenario och att en sv ressar sig sjÀlv efter hen har dött eller ressar sin kompis som har pmat en och sagt ressa mig jag dog under secanrio. Sen att en sv anvÀnder sin makt pÄ ett fel sÀtt och en sÀtt man inte ska göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka