Accepterad bandera trevor | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bandera1212

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435362733/

Ditt Hex-ID: steam:110000157ec31ad

Vad är din discord tagg? bandera1212

Vem var det som bannade dig? IKEA

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: gg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff tror att jag c loggade Ni tror att jag cloggade men det stämmer inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En random person stod och jävlades mot mig, jag bad honom att gå iväg flera gånger men han vägrade, jag försökte dra därifrån men han följde efter mig vart än jag gick, till slut fick jag nog och knuffade till honom så att han ramalde på marken, jag hoppar sedan in i min bil för att åka iväg men två poliser såg detta när det hände, ena polisen hoppade in i sin bil och följde efter mig med sirener, jag höll på stanna min bil men han körde in i mig och då crashade mitt spel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej, det är helt förstårligt men när jag crashade då tog det ca 10 minuter innan jag kunde få upp FiveM igen och logga in på unive, jag skulle spawna på senaste positionen men jag klickade på gänghuset istället av misstag, därefter skriver jag en spawnmenu och försöker spawna till senaste positionen, men då hamnar jag tillbaka i gänghuset.
Jag hade önskat att man pratade med mig på Discord innan man valde att banna mig så att jag kunde förklara det som hände, jag hoppade in i support men ingen helper verkade vara aktiv då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sist jag var bannad var det förra året, jag minns tyvärr inte för exakt vad men jag skulle säga att det handlade om regel brott eftersom jag var okunnig inom reglarna i denna server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är en svår fråga eftersom vi alla är människor och vi alla gör fel ibland, det händer men jag respekterar och följer alla regler som unive har, jag försöker undvika att bli bannad men i det här fallet så har jag lyckats att skjuta mig själv i foten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, försöka göra det bästa av scenarion, tillkalla polisens hjälp istället för att ha knuffat till honom men annars, självklart. Jag läser och följer alla ny inkommade regler som lanserars på krim Dcn samt vanliga Unive Dcn.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka