Accepterad BANDA | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BANDA

Icke Medlem
Meddelanden
587
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121704870

Ditt Hex-ID: 1100001453a27a6

Vad är din discord tagg? banda1

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Banen.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs bannade mig eftersom att de tyckte att vi inte i bilen inte rpade nog på våra skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis + kompisens polare som skulle köra bilen gjorde ett butiks rån på butiken vid motellet och allt rullade på som det skulle fram tills biljakten började. Personen som körde verkade inte alls vilja rpa på skador/stanna och t.ex ge upp och spela för motpartens scenario medan jag och min kompis som satt i passagerarsätet och baksätet och gjorde flera /me och rpade på våra skador eftersom att vi har rpat på unive länge och vet vilka regler som gäller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår i 100% i staffsens ögon att det såg väldigt fel ut på den dära biljakten angående powergamingen. Men Jag vill och hoppas att ni förstår ifrån mitt perspektiv med angående att jag jag rpade på skador så gott jag kunde och gjorde allt i min makt för att inte bryta några regler. Jag satt i en ganska knepig situation eftersom att grabben som körde bilen inte stannade och rpade på sina skador och därmed satt mig i skiten med. Jag tänkte under hela bilfärden att det här kommer att resultera i nån typ av bestraffning men jag satt i en mycket dålig situation och kunde inte direkt bara hoppat ut ur bilen i farten så jag valde istället att rpa genom att göra /me på mina skador under bilfärden. Det ska även finnas i logsen att jag gjorde ett flertal olika /me och rpade på mina skador innan jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad sedan slutet på 2022 förutom 1 gång i 2023 då jag blev bannad av en annan staff som bannade fel id då jag själv satt och speccade i noclip. Och en gång nu för nån vecka sedan av Emilia som bannade fel id, bevis finns i pm. Men mina tidigare banns under 2022 var då jag fortfarande var ganska ny till unive och jag mest bara lallade runt och fick bans som t.ex vdm sunt förnuft och lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpat ännu bättre på mina skador eftersom att staffsen som bannade mig inte tyckte att mina /me var tillräckligt bra. Och att kolla upp lite närmare på vem som faktiskt ska köra bilen i sånna hära situationer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte sätta mig och göra sådana scenarios med folk som jag inte känner och inte vet vad de har för rp nivå och att jag personligen ska göra ännu mera /me och rpa på skadorna ännu mera då vi krashar med bilar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka