Inaktuell BANDA | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BANDA

Icke Medlem
Meddelanden
587
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Ditt discordnamn: BANDA#1000

Ange ditt födelsedatum 14 April 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff igen eftersom att jag är en mycket hjälpsam och lugn kille som är riktigt sugen på att få specca lite igen. Jag är väldigt aktiv på datorn vardagar som helger. Jag ska se till så att allt slagsmål åt alla håll ska försvinna för att de tycker jag är så himla tråkig rp eftersom att bara för att någon säger något elakt till dig så löser man ju de alltid med ett slag i ansiktet mitt på allmänna platser. Jag vill även kunna sitta och hjälpa folk i support eftersom att jag tycker de är riktigt kul. Jag är riktigt sugen på att få vara med och hjälpa Unive igen till att kunna växa och bli en server utan en massa regelbrott. När jag är ute och speccar så kommer jag ofta vilja ge folk en andra chans genom att göra /kick eller banna dom i 1 timme bara för att jag tror man lär sig på sånt med, Undantag såklart om de är en problemspelare som bara är ute efter att göra fel och bara allmänt vara störiga och jobbiga ig. Jag kommer att vara ännu hårdare, trevlig och såklart rättvis staff som jag hoppas kommer vara omtyckt av dom man hjälper.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är en riktigt aktiv kille vilket ni tidigare sett så 15:00 till 00:00 på vardagar och på helger/lov så är jag aktiv nästan hela tiden.

Hur länge har du spelat på Unive? Har rpat länge på Unive innan men gick med i forumet 25 januari 2023.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, servervakt, kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Är öppen för allt nytt.

Senast ändrad:
+rep en av de skönare f.d. staffsen som jag har pratat med, han är duktig och kan bryta ner scenarios väldigt bra och tydligt. Ge honom en chans!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka