Accepterad BANDA | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BANDA

Icke Medlem
Meddelanden
587
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? banda1

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar är det oftast mellan 18:00 till 12:00 och på helgerna så är det typ hela dagen som gäller.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har snart spelat på unive i 2 år och har alltid velat bli servervakt men har inte orkat. Men nu så vill jag verkligen vara med och försöka förbättra unives rp. Jag vill också kunna ta åtgärder på folk som gör skada mot servern på negativt sätt. Jag har även många polare som säger att jag borde bli och hade passat som servervakt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 27 gånger men har inte blivit bannad på över 3 månader och har varit staff där i mellan med . https://cdn.discordapp.com/attachments/837369422850162752/1066396198954610781/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som i uppgift att underlätta för staffs helpers genom att lösa små problem som som inte man behöver en staff eller helpers hjälp till. En server vakt rpar som vanligt och ser man någon som utför ett regelbrott så gör man t.ex. /kick 25 . En servervakt har även som skyldighet att kicka någon som utför ett regelbrott annars är de korruption. Jag skullle vilja påstå att om man nu är servervakt så ska man försöka se till så att rp-andet på platsen man är ska skötas snyggt och fint genom att säga till folk som inte kan bete sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har snart spelat på unive i 2 år och har alltid velat bli servervakt men har inte orkat. Men nu så vill jag verkligen vara med och försöka förbättra unives rp. Jag vill också kunna ta åtgärder på folk som gör skada mot servern på negativt sätt. Jag har även många polare som säger att jag borde bli och hade passat som servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett exempel för korruption är om jag skulle se ett regelbrott som min polare gör men inte kicka honom bara för att han är min vän. Eller om jag skulle gå runt och kicka folk som inte gör något fel. Abuse är om jag skulle göra /revive på mig själv i ett pågående skott scenario där jag blir medvetslös..
 
Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig :D Lycka till! 🎓
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top