Accepterad BANDA | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BANDA

Icke Medlem
Meddelanden
587
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? banda1

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? En stor anledning till varför jag vill bli Medlemskaps Ansvarig är att jag är så himla trött på att se dessa dagliga regelbrott som folk som går runt och slåss mitt på allmänna platser som t.ex. Sjukhuset. En annan anledning är att jag skulle tycka att de var otroligt kul att få vara med och hjälpa denna server med att se till att alla sköter sig. Mina mål efter att jag har varit Medlemskaps Ansvarig ett tag är att bli en bra Helper och även då hjälpa till med att de ska vara en bra och professionell rp-nivå här på Unive. En annan anledning är att jag saknar tiden då jag var MA innan.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni borde välja mig som Medlemskaps Ansvarig eftersom att jag är en mycket aktiv grabb på datorn och kan ta kritik. Jag är en glad, mogen och lugn kille som tycker om att hjälpa folk. Jag skulle tycka att de hade varit riktigt kul att få en bättre översyn på hur folk rpar idag här på unive. Jag är en mycket noggrann kille som kommer att ett glatt men samtidigt seriöst bemötande beteende mot personerna som jag intervjuar.
Samt har varit både MA och Helper innan

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att bemötandet med en person är super viktigt för att lägga grunden till intervjun. Om jag hade fått ett dåligt bemötande när jag satt mig i min medlemskaps intervju av den Medlemskaps Ansvariga som tog intervjun med mig då skulle jag aldrig velat rpa på unive. Jag tycker att man ska bemöta folk med att låta glad men samtidigt seriös så att den som vill bli medlem ska få en bild av att här på unive så är de 100% tillåtet att vara glad och ha kul men man måste samtidigt balansera upp de med en viss seriöshet

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att man ska kunna vara stolt över att ha fått bli medlem på unive. Att vara medlem på unive vill jag ska vara ett bevis på att man är en seriös och duktig rpare. Som medlem ska man vara en förebild för ickemedlemmarna och kunna visa hur riktigt bra rp ska se ut.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mina krav jag kommer att ha på unives medlemar är att man ska vara glad och trevlig mot alla ooc,man ska kunna ta kritik ooc och man ska följa Unives regler. Jag kommer även se till så att rpandet på skador inte är lika katastrofala på dagens Unive från vissa håll. Jag tycker att alla ska kunna regeln suntförnuft bra eftersom att de är en sån lätt regel så att de bara inte ska gå att bryta mot sunt förnuft om man är en seriös rpare.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag hade känt att jag har ett stort ansvar för unives framtid så därför kommer jag att vara väldigt noga med mina val och beslut. Jag som Medlemskaps Ansvarig kommer ha ett ansvar över vilka vi tar in till Unive Roleplay och hur dom kommer att bete sig och därför är de viktigt att man både är seriös och glad eftersom att då förstår folk lätt att på unive har vi en rolig och seriös rp.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar är jag aktiv efter 15:00 till ungefär 23:00 tiden. Lov så är jag nog aktiv typ hela tiden och samma gäller helgerna.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :)

@BANDA ---REP Han ska inte bli MA. Han borde vara Helper, han har alldeles för mycket erfarenhet för MA.
Skulle vara slöseri på hans Potensial.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka