Accepterad Banasonic | Medlem ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Banasonic

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Wildlifemonke/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Banasonic#8526

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2003

Berätta om din karaktär. Svante Frössling Svante växte upp på en bondgård i mellan Sverige där han bodde med sin mor Anna och sin far Bengt, som ung fick han alltid hjälpa till på gården med jordbruket som hans föräldrar drev, men Svante hade andra drömmar som vad han ville göra. Mjölka kor och köra traktor var inget för honom, han drömde om att bli kapten på ett stort fartyg! så när han blev lite äldre så sökte han jobb i hamnen i staden han bodde i, han fick ett jobb som hamnarbetare där hans arbetsuppgifter var att lassa och lossa fartyg som kom till hamnen med diverse gods. han blev god vän med kapten Kalle Larsson som jobbade på ett stort fartyg som brukade lägga till i Svante hamn regelbundet. Svante berättade givetvis om hans dröm att få jobba ute till sjöss och att en dag bli kapten! efter nåt år så erbjöd kapten Kalle som hade känt Svante ett bra tag nu ett jobb ombord på fartyget som maskinist. Svante tänkte att det var inte egentligen vad han ville jobba som men tänkte att det är alltid en början, och blev väldigt glad av kaptenens erbjudande och tackade ja direkt, Svante tänkte att det här kommer bli ett riktigt spännande äventyr eftersom fartyget fraktade gods världen över. Han var dock inte riktigt framme vid sitt mål än, målet och hans dröm var ju att bli kapten så under tiden han jobbade i maskinrummet på fartyget, studerade han för att få sin skepparexamen för att senare kunna bli kapten. Några år senare när han har tagit sin examen så fick han erbjudande av kaptenen och firman som ägde fartyget där han jobbade, att få en kaptens tjänsten eftersom kapten Kalle skulle gå i pension, Svante blev ännu gladare än tidigare då han fick maskinist jobbet så han tackade ja direkt till kaptens tjänsten. Lyckan var total för Svante, han hade lyckat nåt sitt mål, att bli kapten på ett stort fartyg! Allt var frid och fröjd för kapten Svante som åkte Atlanten kors och tvärs mellan diverse hamnar tills en dag han fick ett erbjudande av en skum person som han träffade i hamnen han hade lagt till i. Denna skumma person erbjöd Svante en avsevärd summa pengar för en del av Svante last han fraktade, nog för att Svante tjänade bra som fartygskapten men erbjudandet han fick var för bra för att motstå och allt han kunde se var dollar tecken framför sina ögon. Han gjorde det, han smugglade undan lasten denna skumma person ville ha och en transaktion gjordes till Svantes konto. Detta fortsatte en tid framöver dock så blev Svante för girig och blev så oförsiktig med sitt fulspel, så upptäckte firman som ägde fartyget tillslut att det hade försvunnit gods som ingen av dom anställda på fartyget visste vart det hade tagit vägen,Svante påstod att dom hade blivit rånade i dom hamnar där lasten hade försvunnit men en av Svantes arbetskollegor på fartyget gick till firman som ägde fartyget och berättade precis vad som hade skett, Styrelsen för denna firma blev rasande och gav Svante sparken direkt även om Svante försökte bortförklara sig undan det hela. Det var dock ingen idé eftersom Svantes kollega hade lagt fram konkreta bevis för styrelsen om Svants fulspel! Svante fick som sagt sparken och blev dessutom polisanmäld och fick dryga dagsböter men klarade sig undan fängelse med blotta förskräckelsen, Han skämdes som en hund efter detta och kände att han fått nog av livet till sjöss och var dessutom totalt svart listad på alla fartygs och han skämdes för mycket för att flytta tillbaka till sin hemstad och se sina föräldrar i ögonen och säga att han hade ställt till det rejält. så han flyttade till Norden där han hade förhoppningar om att starta om då han var mer eller mindre helt pank efter böterna han fick. Nu återstår det att se om Svante kommer skärpa till sig och förbli en hårt arbetande ärlig medborgare eller om han faller tillbaka till sina gamla vanor som halv kriminell!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycket att jag ska bli WL för att jag är en seriös RPspelare som inte gör allt för att vinna, Jag tar hellre långt scenario som jag förlorar än ett kort som jag vinner efter som jag är ute efter rp och inte pengar och makt spel. Jag kan erbjuda seriöst rp och roliga scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En stora spelarbas och att det alltid finns folk inne så faktiskt staden är uppfylld och man kan stöta på scenarion utan att springa runt i en värld med 5 pers och försöka tvinga på scenarion

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom fivems server lista

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bara att ha roligt och bygga upp min karaktär

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bara roliga scenarion och ha kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej men har spelat på flera andra servers bland annat varit grundare för norden RP

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka