Nekad Banansmatter | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Banansmatter

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Brian

Vad är ditt discord namn? bananneo.

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karraktär heter Klas. Han är äldre kille och gillar att meka med bilar. Han har alltid varit omtänksam och vill alltid hjälpa personer i nöd. Lite moderatbandy är alltid kul o lira. Men klas är en riktigt glädje spridare och glädjer upp stämningen med sitt goa skratt. Han är 48 år gammal så han har några år på nacken. HJag ngillar att vara en förebild för ungdomar och vill visa dem vad som är rätt och fel. Gillar alltid att hjälpa som sagt. Klas har jobbat på m´nga företag och kört taxio som ung kille. sÅ han är riktigt bra på att köra bil
Han har som liten alltid varit glad och knappt gråtit mycket under sin uppväxt. Köpte julklappar till sina nära och kära som liten vilket han mår bra av. Klas är beroende på hur andra mår. Om omgivningen mår dåligt mår klas också dåligt. Mår omgivningen bra så mår klas bra. Det är så det alltid har varit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och trevliga rp scenarion. Bra scenarion och en glädjespridande roll i rpns värld

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att "förlora" scenariot. T.ex i en bilaffär. Jag vill köpa en bil för 20k men han säger att han vill ha 40k. Jag vet att den kostar 30k nypris så jag köper den för 4k för att "bli blåst". Alltså inte spela ooc utan leva dig in i karraktären som han är

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM: Random death match döda någon utan anledning. VDM. döda nån med bil. SUnt förnuft: Tänk logiskt bara

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Rpat sedan 2021 på serverar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit intervjun i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka