Nekad bananslakt | Ansök till whitelist ansvarig [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bananslakt

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
5
Användarnamn: bananslakt

Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? BANANSLAKT#8173

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? typ 1 gång i timmen om det är nån som har ansökt så kommer jag kolla på den

Hur aktiv är du i discorden? jag är alltid till tillgänglig på discord jag är rätt så aktiv på discorden men så klart så kommer jag bli mycket mer aktiv om jag blir whitelist ansvarig.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? för att jag vill ta in folk som är duktiga på att rpa för att få in folk som kan göra roligare scenario, ta in mer folk på servern. för att jag tycker att det är folk som är wl som inte håller en tillräckligt hög rp nivå, så jag vill ta in mer folk som kan rpa.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? för att jag kommer ta in mer folk som är mognare och folk som kan rpa, hur jag ska göra det: vara hårdare med grundreglerna, be dom berätta lite mer om sin karaktär, jag kommer t.ex. säga att killen som tar wl interjuv, åker i en bil och han är efterlyst för massa saker och polisen börjar en biljakt med han, han sitter i discord med sina kompisar, hans bil går sönder han börjar springa och han blir tazerad av polisen, han blir satt i handfängsel och poliserna tar inte hans komradio. ska han säga vart han är högt ingame, ska han säga vart han är bara i dc eller ska han inte säga något. såna frågor kommer jag fråga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka