Nekad Bananskal | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bananskal

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Bananskal

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunillas lyx och superbilar

Vad heter du IRL? Charlie

Hur gammal är du? 14+

Hur många timmar har du på Fivem? 1,131

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag känner att jag skulle passa som det och har en del erfarenhet inom bilförsäljning då jag varit biträdande chef och anställd under 2 olika chefer. Skulle säga jag att jag kan hålla en hög kvalitet på RP:et. Skulle också göra så att folk inte behöver vänta på att någon ska komma att det finns någon som jobbar där den mesta tiden av dygnet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har som sagt jobbat på denna servern som biträdande och vanlig anställd. Men har också jobbat på andra servrar som bilförsäljare.

Berskiv din karaktär? Hej, Jag heter Roger Söderberg och är 29 år gammal. Jag är uppväxt på en bondgård vid Kalmar med mina föräldrar och min bror. Vid tidig ålder blev jag intresserad motorer och när jag var 21 började jag jobba på en lackering & Reparation Studio. Och har jobbat med fordon enda sen dess.

Hur ofta kommer du vara inne? Från typ 16 till 22 på vardagar och från 12 till 01 på helgerna. Om jag inte ska åka iväg och göra något annat då.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka