Bananplockaren | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bananplockaren

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198292991384/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? Berner#2467

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Kenta Börjesson är en grabb på 24 bast som är uppväxt utanför Gbg. Han har under hela sitt liv drömt om att bli polis och alltid varit fascinerad av poliser och sett upp till dem. Kenta växte upp i en villa vid en sjö med en lite annorlunda uppväxt. Ca 3 år efter att Kenta föddes skulle hans mamma föda hans storebror Karl. Men under förlossningen märket det direkt att allt inte var som det skall och Karl diagnostiserades sedan med en väldigt svår sjukdom som hindrade honom från att kunna prata eller gå. När pappan fick reda på detta stack han och lämnade kvar Kenta och mamma att ensamma ta hand om Karl. Detta har gjort att Kentahar mognat väldigt tidigt då han har behövt hjälpa sin mamma samt att ta hand om sin lillebror. Kenta gick samhällslinjen på gymnasiet och vid 20 års ålder började han på polishögskolan. Kenta är en väldigt jordnära grabb som är lugn sansad och väldigt skön. Kenta har även ett stort intresse utav att spela fotboll!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har en del erfarenhet utav rp men vill få mycket mer då jag tycker att det är sjukt kul. Är allmänt rolig och skön att snacka med och jag kommer göra allt för att få både mitt egna rollspel att bli så bra som möjligt och utvecklas samt att utöka servern. Jag anser mig själv som väldigt social och att jag är bra på att leva mig in scenarion, samt att jag är villig och göra allt jag kan för att kunna skapa en så verklig roleplay som möjligt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag har hört väldigt mycket positivt om unive, samt att den verkar riktigt bra och rolig att spela på. Det är även en stor server vilket gör att det blir mycket senarion och mycket rp vilket jag tycker är sjukt kul!

Hur hittade du Unive? Blev tipsad av en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas och bli bättre, kunna skapa så verklighetsbaserade scenarion som möjligt. Hjälpa till att skapa en så bra rp som möjligt på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tillbaka